مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» اتمام آهنگسازي پروژه ملي «سمفوني كارون» تا پايان نيمه اول سال 90

 

مجيد انتظامي؛ آهنگساز پروژه ملي «سمفوني كارون» از اتمام آهنگسازي اين اثر تا پايان نيمه اول سال 90 خبر داد.

 

مجيد انتظامي در خصوص این پروژه گفت: تصنيف موومان هاي سوم و چهارم اين پروژه به پايان رسيده و اميدوارم تا پايان فروردين كار آهنگسازي اين اثر روي كاغذ تمام شده باشد.
وي افزود: پروژه ملي «سمفوني كارون»براساس موسيقي وكال نوشته شده است و پس از اتمام كار شعر اين سمفوني روي آن گذاشته خواهد شد.
چهره ماندگار سال 89 در مورد ساختار موسيقايي اثر سمفونيك «كارون» اضافه كرد: من وقتي نوشتن و ساخت يك موسيقي را آغاز مي‌كنم مهم‌ترين نكته‌اي كه به آن توجه دارم اين است كه اين اثر با مردم ارتباط برقرار كند و معتقدم اين مهمترين ركن در اثري است كه خلق مي‌شود.
انتظامي در اين مورد خاطر نشان كرد: در سمفوني كارون سعي كرده‌ام سازهايي به تنهايي نقش داشته باشند كه احساس عاطفي آن ها قوي باشد و بتواند ارتباط بيشتري با مخاطب براي بيان حس كار برقرار كند.
وي تصريح كرد: در اين اثر براي دريافت مخاطب از عظمت كارون بطور مستقيم از نشانه‌ها استفاده نشده است بلكه هنر موسيقي عظمت كارون را با زبان سازها و شعر نشان مي‌دهد. در ضمن غرور ملي و خودباوري ايرانيان مهمترين محوري است كه در سمفوني كارون بر آن تمركز داشته‌ام و چهار موومان اين سمفوني و سازهايي كه در اثر خواهند بود، همه در بيان اين موضوع تاكيد دارند. بنابراين سمفوني كارون، گوياي غرور ملي و خودباوري خواهد بود و تنها براي نشان دادن يك حركت صنعتي نيست.
آهنگساز پروژه ملي «سمفوني كارون» اذعان داشت: اين اثر با توجه به ساختاري كه دارد توقع مي‌رفت كه دولت از آن حمايت كند كه اين به معني دولتي بودن هنرمند و اين اثر نيست زيرا بخش خصوصي قدرت حمايت و پرداخت هزينه‌هاي چنين اثري را ندارد و اگر مي‌خواهيم مردم با يك حركت ملي آشنا شوند بايد پروژه هايي مانند سمفوني كارون مورد حمايت اقتصادي دولت باشد.
 پروژه ملي «سمفوني كارون»با هدف انعكاس توانمنديهاي مهندسان و متخصصان داخلي در صنعت سد سازي به سفارش شركت «توسعه منابع آب و نيروي ايران» و با همكاري انجمن موسيقي ايران به آهنگسازي مجيد انتظامي در حال انجام است.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:سمفوني كارون, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب